Hírek, aktualitások

Tájékoztató

Ünnepi nyitva tartási rend.

FIGYELEM!

FIGYELEM!

Sajnos a Polgári Bank Zrt. neve mögé bújva is megjelent visszaélési formaként a csalási kísérlet. Bankunk valamely publikus adatát (pl. e-mail címét) felhasználva e-mail, SMS, telefon útján lépnek az adathalász csalók kapcsolatba ügyfeleinkkel, ezáltal próbálva további azonosító információkat szerezni, vagy közvetlenül pénzt kicsalni az ügyfeleinktől.

Tájékoztató

Tisztellt ügyflelink!

A Polgári Bank Zrt. Csökmői és Körösszakáli kirendeltségeinkben a nyitva tartás 2020. augusztus 01. napjától az alábbiak szerint változik.

Tájékoztató

Ügyfélforgalmi nyitva tartásra vonatkozó tájékoztatás

Tájékoztató

A bankkártyával végrehajtott konverziós fizetési művelek során alkalmazott árfolyamok közlési formájáról.

Köszönjük a Polgári Bank Zrt. dolgozóinak a kitartást!

A Polgári Bank kimondhatatlanul büszke minden kollégájára, akik ebben a kialakult kritikus és kihívásokkal teli nehéz helyzetben nap mint nap helytállnak!
Hálásan köszönjük a kitartó munkájukat és kérjük, hogy továbbra is vigyázzanak magukra, a Bank ügyfeleire és egymásra!

Tájékoztató fertőzésveszély elhárítására!

A Polgári Bank Zrt. felelős vállalatként munkatársai és ügyfelei egészségének védelmét is kiemelten fontos feladatnak tartja, a  Bank mindent megtesz a fertőzésveszély elhárítása érdekében.

image

FOGYASZTÓVÉDELEM

Fogyasztóvédelmmel kapcsolatos információk, linkek

Rövidesen forgalomba kerülnek a korszerűbb alapanyagú 100 forintosok

2020. második negyedévében kerülnek forgalomba az új alapanyagú 100 forintos érmék. A jelenleg használt 100 forintosokkal továbbra is lehet majd fizetni.

Ügyféltájékoztató Azonnali Fizetési Rendszer

Az Azonnali fizetési rendszer (AFR) indulásának időpontja a Magyar Nemzeti Bank 23/2019 (VI.5.) MNB rendelete alapján 2020. március 2. Az AFR bevezetésével a világ számos országához hasonlóan a magyar pénzügyi rendszerben is alkalmazhatóak lesznek az elmúlt években már elérhetővé vált modern kommunikációs csatornák.

OBA tájékoztató betéteseknek

Maci Kórház - Sopron 2019

Soproni Fiókunk kollektívája felhívással fordult a Bank összes dolgozójához, annak érdekében, hogy lehetőség szerint minél több plüss állatot gyűjtsünk össze és továbbítsuk a „Maci Kórház - Sopron 2019" program részére.

image

Tájékoztató!

BANKSZÜNNAP 2019. november 22. (péntek)

ÚJ fiók nyitása Sopronban!

A Polgári Bank Zrt. exkluzív környezetben az ügyfelek bankolási szokásainak megfelelő és kényelmüket valamint rugalmas ügyfélkiszolgálást biztosító fiók nyitása mellett döntött Sopronban!

image

EXIM díjátadó gála 2018

A Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB) intézménypárosa Budapesten rendezte meg az EXIM AWARDS díjátadó gáláját, ahol a 2017-es évben elért eredmények alapján a leggyorsabban bővülő hitelintézeti partner a Polgári Bank Zrt. lett, a díjat Béke Lászlóné elnök-ügyvezető vette át.

image

Béke Lászlóné „PRO URBE Polgár” kitüntetést kapott

Polgár város általános fejlődése, hagyományainak megőrzése, várospolitikai, gazdasági, szakmai területen kifejtett tevékenysége elismeréseként a Polgár Város Képviselő-testülete Béke Lászlónét „PRO URBE Polgár” Emlékérem kitüntetésben részesítette.

image

Újabb adathalász támadássorozat banki ügyfelek ellen

Budapest, 2017. augusztus 8. – Június óta három nagybank ügyfeleitől próbálták megszerezni bizalmas banki adataikat bűnözők, így feltételezhetően célzott adathalász-támadássorozat zajlik a hazai hitelintézetek fogyasztói ellen. A bankok sohasem kérik el ügyfeleik bizalmas adatait e-mailben, SMS-ben vagy levélben. A fogyasztóknak célszerű azonnal felvenni a kapcsolatot hitelintézetükkel ilyen kísérletek esetén.

Tájékoztató

Tartós Befektetési Számla megszűnéséről és az újrakötés (meghosszabbítás) lehetőségéről.

Internet Bank Biztonsági szint emelés

Tisztelt Ügyfelünk!

A Polgári Bank Zrt az Internet Bank alkalmazás biztonságos használatának és az ügyfelek adatainak védelme  érdekében 2016. szeptember 15-én 22:00 órától az Electra Internet Bank alkalmazás biztonsági szintjét megemeli.

Árfolyamok

Kedvezményes Devizaárfolyam Számlához kapcsolódó devizaügyletekhez

DevizaVételKözépEladás
CHF317.50320.06322.62
EUR341.45344.20346.95
USD290.56292.90295.24
GBP380.20383.27386.34
DKK45.8646.2346.60
CZK13.0313.1413.25
NOK32.2732.5332.79
PLN77.6378.2678.89
SEK33.2133.4833.75

Frissítve: 2020.08.11 verzió: 1

Valutaárfolyamok Devizaügyletekhez

DevizaVételKözépEladás
CHF310.46320.06329.66
EUR335.59344.20352.81
USD285.58292.90300.22
GBP371.77383.27394.77

Frissítve: 2020.08.11 verzió: 1

Devizaárfolyamok Hitelügyletekhez

DevizaVételKözépEladás
CHF315.91320.06324.23
EUR339.74344.20348.68

Frissítve: 2020.08.11 verzió: 1

Panaszkezelés

PANASZKEZELÉS

A Polgári Bank működésének alapelve a szolgáltatás színvonalának és minőségének folyamatos emelése, ügyfeleink gyors és rugalmas kiszolgálása. Amennyiben észrevétele, javaslata van, kérjük, ossza meg velünk, ezzel is hozzájárulva a szolgáltatásunk minőségének javításához. Észrevételét ott a legcélszerűbb megadni, ahol az adott megbízással / szolgáltatással kapcsolatban a probléma felmerült.   

Az észrevétel vagy panasz benyújtására a Bank az ügyfelek igényei és saját adottságai alapján több, az ügyfél által megválasztható lehetőséget biztosít.

Bankfiókban, személyesen:

  • Ha panaszával kapcsolatosan meghatalmazott útján kíván eljárni, kérjük az ehhez szükséges, megfelelően kitöltött formanyomtatványt használni.
    Meghatalmazás (szabályzat 3. mell.)

Elektronikusan

  • Elektronikus úton a titkarsag@polgaribank.hu címre kérjük a beadványt továbbítani. Kérjük a szükséges adatok, elérhetőségek pontos megadását, hogy választ eljuttathassuk Önnek!

Postai úton, telefaxon

Telefonon

  • Minden nap 0.00 – 24.00 óráig telefonos panaszkezelési ügyfélszolgálaton keresztül: (06) 21 24 24 612

ELJÁRÁS PANASZ ESETÉN

A beérkezett észrevételt, panaszt a Bank nyilvántartásba veszi. A Bank a panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott választ 30 naptári napon belül, pénzforgalmi szolgáltatásával összefüggő írásbeli panasz esetén 15 munkanapon belül megküldi a panaszt benyújtó részére.

Ha a pénzforgalmi szolgáltatással összefüggő panasz valamely eleme a szolgáltatón kívül álló okból 15 munkanapon belül nem válaszolható meg, a szolgáltató ideiglenes választ küld az ügyfélnek, amely az érdemi válasz késedelmének okait, valamint a végső válasz határidejét is tartalmazza. A végső válasz megküldésének határideje ugyanakkor nem lehet későbbi, mint a panasz közlését követő 35. munkanap.

Ha nem ért egyet panasza kivizsgálásával, a banktól kapott válasszal, az alábbi, további jogorvoslati lehetőségek állnak rendelkezésre: 

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
levelezési címe: 1534 Budapest, BKKP Pf. 777.
telefon: (06 80) 203 776
email cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Pénzügyi Békéltető Testület
székhelye: 1054 Budapest, Szabadság tér 9.
levelezési címe: 1525 Budapest, BKKP Pf. 172.
telefon: (06 80) 203 776
email cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

A Pénzügyi Békéltető Testület (PBT), valamint a Magyar Nemzeti Bank (MNB) eljárásának kezdeményezésére irányuló kérelem benyújtására rendszeresített formanyomtatvány letöltése itt. (A Magyar Nemzeti Bankhoz címzett fogyasztói kérelem, szabályzat 5. mell)

A Magyar Nemzeti Bank által rendszeresített formanyomtatványok az MNB honlapjáról is letölthetőek:

A Bank panaszkezelésének részletes szabályait a Panaszkezelési szabályzat tartalmazza. (szabályzat)